سربازی

ساخت وبلاگ

گروهبان Drill در انفجار فورت جکسون که ۲ کشته بر جای گذاشت ، دفاع می‌کند .
سرهنگ دوم جیسون A . Pieri ، گردان دوم ، فرمانده هنگ پیاده ۱۳th ، در طی مراسم یادبودی برای Pvt. تیموتی Ashcraft و Pvt. اتان در ۱۷ اکتبر ۲۰۱۷ در کلیسای مرکزی اصلی سخنرانی کرد . Ashcraft و Shrader در روز ۶ اکتبر در یک حادثه کشته شدند . ( عکس از ارتش آمریکا / رابرت Timmons )
۱۲ فوریه ۲۰۱۹
حکومت ایالتی " | By" ( تدی Kulmala )
هنگامی که گروهبان اندرو Marrow در ششم اکتبر سال ۲۰۱۷ در حالی که در حال رانندگی در فورت جکسون بود در ششم اکتبر سال ۲۰۱۷ به خواب رفت ، نه با شخم زدن کامیون در گروهی از سربازان ، بلکه با جیغ و فریاد آن‌ها .
در زمان‌هایی که اشک در حال خفه شدن بود، Marrow روز دوشنبه در دادگاه نظامی شهادت داد که حوادثی که منجر به سقوط مرگبار و صحنه‌ای هولناک شد که وقتی از کامیون خارج شد را دید . گروهبان drill به دو فقره قتل مسامحه کارانه و یک شمارش از فرار در سانحه مرگبار اعتراف کرد که منجر به کشته شدن دو سرباز جوان و زخمی شدن شش تن دیگر گردید.
او روز دوشنبه گفت : " من از بودن در آفتاب در تمام روز و داشتن چهار ساعت خواب خسته شده‌بودم . "
وی بیش از ۷.۵ سال است که در زندان به سر می‌برد . قاضی قبل از تحمیل حکم از شاهدان عینی خبر می‌دهد .
گروهبان اول شان ، شان Embler ، از شرکتی که Marrow در آن زمان در حال رانندگی بود ، او را " یک گروهبان تمرین عالی " خواند .
این تصادف باعث کشته شدن Pvt. Ethan ۱۹ ساله ، "ایتن هاک" ( Ethan Timothy ) و "Pvt. تیموتی Ashcraft " ( Pvt. Timothy ) ۱۸ ساله شد .
بازمانده سرباز در بازگشت به خانه به فلوریدا کشته شد .
افسر نیروی اصلی ارتش ۲ جاناتان R . کشاورز ۳۷ ساله از ساحل Boynton ، Fla . ( عکس از ارتش آمریکا )
۱۲ فوریه ۲۰۱۹
ساحل "پالم بیچ " توسط الیوت Kleinberg
ساحل نخل وست - - خانواده جاناتان فارمر در حالی که برای آخرین بار به بخش بومی پالم بیچ بازگشته بود ، تصمیم به عزاداری گرفت . اما کسانی که او را می‌شناسند به هر حال می‌آیند . به او سلام برسان .
باقی مانده سربازان ارتش آمریکا که در روز ۱۶ ژانویه توسط یک بمب انتحاری در شمال سوریه کشته شد ، درست قبل از ظهر روز دوشنبه با امضای خدمات پرواز در فرودگاه بین‌المللی پالم بیچ برای یک کاروان موتوری برای یک کاروان موتوری به خانه مشتری وارد شد . این سرویس در تاریخ ۱۸ فوریه با مراسم خاکسپاری در گورستان ملی آرلینگتون به خاک سپرده شده‌است .
در حالی که خبرنگاران در طول خیابان ایستاده بودند ، تابوت فورد یک جت خصوصی و یک جنازه کش پیدا کرد ، که در بلوار جنوبی پشت یک وسیله نقلیه موتوری Sheriff's ساحلی پالم به سمت بلوار جنوبی کشیده شد و حدود دو دقیقه به آنجا رفت .
کشاورز ۳۷ ساله که در ساحل Boynton به دنیا آمد و در مدرسه بنجامین حاضر شد ، چندین تور جنگی خارجی را سرو کرد و از جمله یک قلب بنفش و سه مدال برنز که برای دستاوردهای استثنایی در یک منطقه جنگی به او اهدا شد ، به او اهدا شد . همسر و چهار فرزندش که ساکن Clarksville ، تنسی و پدر و مادرش دانکن و Jobeth کشاورز اهل Gardens بیچ هستند ، جان سالم به در برده‌است .
مراسم تدفین یک ورود کم‌نور بود که قرار بود در ساعت ۱۰ : ۳۰ صبح روز ۱۸ فوریه در کلیسای کاتولیک سنت پاتریک در باغ پالم بیچ برگزار شود . والدین Farmer's آنجا نبودند ؛ آن‌ها با پسر دیگری در مین بودند که تحت یک روند پزشکی قرار داشت . اما به هر حال آدم‌هایی که با جان کشاورز غریبه بودند به هر حال می‌آمدند .
جف Kidwell وی را در امتداد خیابان airport's Perimeter پارک کرد و پرچم آمریکا را بر روی آن قرار داد . مرکز مالی ساحل پالم بیچ اغلب سرود ملی بازی‌های بیسبال محلی و بازی‌های اصلی لیگ را در سراسر کشور می‌خواند . دوست دختر او در دهه گذشته پسری بزرگ است که او را به فرزندی قبول کرده‌است . پسر در مدرسه گرین Beret در کارولینای شمالی است ، اما در حال حاضر در عراق و کویت بوده‌است .
وی گفت که پسر ، که او didn't نام دارد ، " مفتخر است که این کار را انجام دهد . اما او گفت : " من هر روز در این مورد نگران هستم ."

منبع سایت

زبان شناسعملیات نظامیسخنگوی شهرشام آخرشیوع سرخککار کردفرمانداردرخواست دلپوششمیشلنشانی سایت ، تلفن و آدرس دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد اسلامیتحصیل مجدد در رشته پزشکی دانشگاه های دولتی
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 509 تاريخ : يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:54

اما نزدیک به ۵۰ سال بعد ، یک stein سرامیک بزرگ ، یک مورد امضا از خلبانان مبارز که با نام Utz's و نشانه‌های اسکادران مزین شده بود ، در طول تعمیر اصلی ساختمانی باز که در گذشته مکان بسیار خوبی برای خلبانان اوتیس بود ، تغییر کرد .
از طریق تلاش‌های دو گروهبان که در حال حاضر به بخش ۱۰۲ پست اطلاعاتی گارد ملی نیروی هوایی اختصاص‌داده شده‌است ، the نجات یافت و به تازگی به خانواده Utz's بازگشته است که در حال حاضر در تگزاس زندگی می‌کند .
جستجو که منجر به بازگشت آن شد یک فرآیند دو ساله بود .
استاد گروهبان رابرت Segrin روز سال ۲۰۱۶ را به یاد آورد زمانی که اولین بار the را دید . اره گفت : " وقتی که building را از بین بردند ، اره را تشخیص دادم - - چند ثانیه از بین رفت و یا فقط راهش را به گوشه اتاق باز کرد . دیدن آن دشوار بود ."
Segrin گفت که stein منحصر به جامعه هوانوردی است ، بنابراین او آن را برداشت . او می‌دانست که این یکی از زمان خودش و ۱۰۲ سالگی در پایگاه مشترک دماغه کد بوده‌است .
Segrin تصمیم گرفت صاحب آن شود اما شانس کمی داشت . در آن زمان ، او نمی‌دانست که کاپیتان نیروی هوایی در سانحه سقوط هواپیما کشته شده‌است .
چند ماه بعد ، او با سر گروهبان پات رایان ، که عضو of بود ، ملاقات کرد .
رایان گفت : " برای یافتن قطعه‌ای از تاریخ مثل این ، جذاب بود . من رفتم و با آن فرار کردم ."
رایان گفت : " اطلاعات کمی به دست آمد و سپس به ancestry.com رفتم و تکه‌ای از آگهی را پیدا کردم ."
وظیفه بعدی ردیابی اعضای خانواده Utz's بود .
آن‌ها Utz's پسر Utz's ، دیوید Utz Guyton را پیدا کردند و Segrin تلفنی با او تماس گرفت .
Guyton از تگزاس خود به تایمز گفت : " وقتی تماس گرفتم ، شوکه شدم . " این عجیب بود که کسی حدود ۵۰ سال پس از مرگش به پدرش زنگ بزند .
Utz از شنیدن این خبر خوشحال شد و آدرس his را به او داد .
Guyton گفت : " تلاش آن‌ها برای ردیابی ما باورنکردنی بود . " او حتی داستان پشت لقب " وایت " را که روی پشت of نوشته شده بود، می‌دانست و گفت : " به خاطر سبیل father's بود و برای اینکه تیرانداز ماهری بود ."
این چالش تبدیل شدنم به دست خانواده Utz's شد و گفت : " این کار برای من یا هر کس دیگری مناسب است که آن را در یک جعبه قرار دهد و این کار را توسط UPS انجام دهد ."
در نهایت ، سرهنگ مارتین ریچارد بازنشسته ، خلبان سابق اف - ۱۵ که در نزدیکی Guyton در تگزاس زندگی می‌کرد، با این کار موافقت کرد . Segrin و رایان the را به همراه تکه‌هایی از past و mementos که مربوط به خلبانان پایه بود ، جمع کرد و آن را به پسر Richard's ، Rylan که برای کریسمس به خانه father's می‌رفت ، داد .
پدر و پسر روز بعد از کریسمس به خانه Guyton's رفتند و the را به بیوه‌ای Utz's هدیه کردند ، حالا Jerri - آن Guyton ؛ دیوید و Utz's دختر کوچک‌تر ، جنیفر لی . دختر بزرگ‌تر Utz's از اینجا رفته‌است .
دیوید یک روز از روز تولد چهارمین سالگی‌اش نگذشته بود که پدرش مرد . خاطرات او بسیار محدود به تصاویر پیاده‌روی در جنگل و بازی کردن در خانه با پدرش هستند .
Segrin و رایان ارتباط قوی ‌تری با پسر Utz's داشتند ، زیرا هر یک از آن‌ها در سن ۴ سالگی پدرش را از دست داده بود . دریافت کمک به خانواده Utz's ماموریتی بود که مردان احساس می‌کردند باید کامل شوند .
رایان گفت : " تصور می‌کنم اگر کسی امروز با من تماس گرفته باشد و بگوید که آن‌ها چیزی از dad's من دارند ، خوشحال می‌شوم ."
نوه Utz's ، جیمز Guyton نیز هنگامی که the رسید ، آنجا بود . He جوان گفت : " من می‌دانم که او تحت‌تاثیر تلاش اعضای سرویس قرار گرفته بود که خانواده را ردیابی کردند و همچنین آن‌هایی که آن را به آن‌ها تحویل دادند ، من می‌دانم که آن‌ها از راه خود برای انجام این کار کنار گذاشته شده‌اند و این کار را برای ما انجام دادند .

منبع سایت

کار فوریخانه دارچشم گیرامور خارجهبدون رضایتفرمانداردرخواست دلپوششمیشلسرطانجدیدترین تغییرات ظرفیت پذیرش دانشگاه های سراسری در گروه ریاضیتاثیر سهمیه در آزمون مدارس نمونه دولتی - مشاوره قبولی
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 529 تاريخ : يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 4:36

والی کالیفرنیا از نیروهای محافظ در مرز استفاده می‌کند
در این عکس که متعلق به پیتر لوتر کینگ پسر است . کالیفرنیا , کالیفرنیا , کالیفرنیا ( عکس از آسوشیتدپرس / غنی کاکار )
۲۹ فوریه
نوشته شده توسط کاتلین راش
ساکرامنتو , کالیفرنیا - گاوین هود کالیفرنیا روز دوشنبه برنامه دارد تا چند صد سرباز گارد ملی را از مرز جنوبی ایالت با مکزیک در اعتراض به درخواست دولت ترامپ برای حمایت از کشورهای مرزی خارج کند .
سخنگوی اداره مبارزه با جرایم فراملی مانند قاچاق مواد مخدر و اسلحه , ناتان براون گفت که در حدود نیمی از نیروهای ائتلافی تحت توافقنامه کالیفرنیا با دولت فدرال برای تمرکز ویژه بر مبارزه با جرایم فراملی مانند قاچاق مواد مخدر و اسلحه مستقر خواهند شد . به طور خاص , آن‌ها موظف به ارائه اطلاعات درباره جرائم فراملی و کمک به عملیات بندر باری و جستجوی کامیون‌های تجاری برای قاچاق خواهند بود .
این حرکت پس از آن صورت می‌گیرد که میشل یک دموکرات از مرز مکزیک و مکزیک نیروهای دولتی خود را عقب می‌کشد . روسای سابق دو دولت توافق کردند تا نیروهای نظامی را در آوریل گذشته در درخواست مدیریت ترامپ به همراه تگزاس و آریزونا به مرز اعزام کنند .
در صورت نمادین و اهانت به توصیف رئیس‌جمهور " دونالد ترامپ " از بحران مهاجرت در مرز جنوبی این کشور , اعمال این اقدامات تازه و تازه است .
براساس بخش‌هایی که توسط دفتر وی منتشر شده‌است , برنامه " اضطراری " یک بحران تولیدی است و کالیفرنیا بخشی از این تئاتر سیاسی نخواهد بود . "
این برنامه برای افزایش تلاش‌های آماده‌سازی آتش در کالیفرنیا , پیش از فصل آتش‌سوزی بعدی و گسترش برنامه نیروی کار حفاظت از نیروهای گارد , برای آماده‌سازی مجدد این نیروها اعزام خواهد شد . گسترش نیروی کار اجباری نیازمند تایید وزارت دفاع است .
ماموریت اصلی که توسط جری براون , فرماندار سابق کالیفرنیا , مورد تایید قرار گرفت , قرار بود در ماه مارس به پایان برسد . فرمان برای فرستادن دوشنبه به گارد نیاز دارد تا فورا ً عقب‌نشینی کند اما تا پایان ماه مارس این کار را انجام دهد . وقتی براون , یکی از اعضای حزب دموکرات , در ماه آوریل این ماموریت را تصویب کرد, او گفت هیچ نیروی کالیفرنیا در فعالیت‌های مربوط به مهاجرت شرکت نمی‌کند . وی همچنین به سربازان دستور داد تا بر مبارزه با جرائم فراملی متمرکز شوند .
براون در آن زمان در نامه‌ای به مقامات مدیریت ترامپ نوشت : " این یک ماموریت برای ایجاد یک دیوار جدید نخواهد بود . " این یک ماموریت برای گرد کردن زنان و کودکان یا بازداشت افراد فراری از خشونت و جستجوی زندگی بهتر نخواهد بود . و گارد ملی کالیفرنیا قوانین مهاجرت فدرال را اجرا نخواهد کرد . "
دوشنبه دوشنبه گزارش خواهد داد که افزایش مهاجرت مهاجران آمریکایی در مرز نتیجه تمایل به فرار از خشونت و سرکوب فعالیت‌های سازمان‌های جرائم فراملی است . او قصد دارد با این فعالیت‌ها مخالفت کند .
فقط یک ماه در فرمانداری ایالت پر جمعیت کشور با ترامپ در مورد مهاجرت و مسائل دیگر تمرین کرده‌است . او کالیفرنیا را به عنوان پادزهری برای آنچه که او یک واشینگتن فاسد می‌داند , نگه‌داشته است , پیامی که احتمالا ً در سخنرانی وضعیت روز سه‌شنبه , اولین فرماندار , انعکاس می‌یابد .
تگزاس و آریزونا هنوز نیروهای نظامی در مرز دارند .
این نیروها بخشی از تقریبی هستند که از سال ۱۹۹۰ تا کنون در سراسر کالیفرنیا مستقر شده‌اند .

منبع سایت

خود خوریمرد خانوادهپادشاه محترممطلب جدیدمحل کاردرخواست دلپوششمیشلسرطانچرخهنشانی و آدرس واحد های دانشگاهی پیام نور تهرانثبت نام و برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 506 تاريخ : يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 3:06

Partridge نوشت : " نه احزاب و نه ما هیچ سابقه‌ای برای محکوم کردن یک عضو خدمات تجاوز جنسی برای عدم اطلاع دادن به یک شریک جنسی از وضعیت اچ آی وی را قبل از درگیر شدن در رابطه جنسی با رضایت طرفین مشخص نکرده ایم ، اما این رفتار سابقه‌ای طولانی برای محکوم کردن اعضای خدمات برای رفتار مشابه وجود دارد ."
با این حال آقای Feldmeier couldn't ، وکیل‌مدافع ، روز جمعه می‌گوید که او از این نظر درخواست استیناف خواهد کرد .
Feldmeier گفت : " موکل من زندانی است و من هنوز نتوانسته بودم به او برسم ."
او اکنون بیش از سه سال از محکومیت هشت سال خود را سپری کرده‌است .
چه کسی در چکمه او بود ؟ رمز اصلی در پایگاه نظامی به خواسته‌های سرپوش ختم می‌شود .
هواپیمای جنگنده اف - ۱۵ نیروی هوایی ایالات‌متحده در روز ۲۲ ژانویه ۲۰۱۸ در پایگاه مشترک پرل هاربر - Hickam ، هاوایی ، بر فراز سر الماس پرواز کرد . ( عکس از گارد ملی هوا / کریس Drudge )
۱۱ فوریه - ۲۰۱۹
لس‌آنجلس‌تایمز " By Tchekmedyian " ( Los Angeles Times) و "پال Pringle " ( Paul Pringle )
برای گروهبان جنیفر Pineda ، یک سرباز ۱۵ ساله گارد ملی نیروی هوایی کالیفرنیا ، ارتش یک درخواست خانوادگی بود . او خواهر بزرگ‌تر و برادر شوهر خود را به عنوان نگهبان دنبال کرد ، جایی که اکنون در حال حاضر یک مقام اجرایی در جناح برجسته مبارز ۱۴۴th در فرزنو را در دست دارد .
چهار سال پیش ، Pineda در حال پوشیدن لباس نظامی بود که یک شبه در یک دکه در حمام women's ذخیره کرده بود و یک کشف زشت انجام داد .
یک نفر در چکمه‌هایش urinated بود .
این حادثه باعث شرمساری و وحشت Pineda شد و یک سری تحقیقات پشت صحنه را که دامنه آن فراتر از آنچه که آن روز در پایگاه فرزنو رخ داد ، آغاز خواهد کرد .
اهانت به چکمه‌های Pineda's منجر به اظهاراتی شده‌است مبنی بر اینکه افسران عالی‌رتبه تلاش کردند این حادثه را دفن کنند، از جمله از بین بردن شواهدی که ممکن است به طور بالقوه یک مظنون را از طریق DNA شناسایی کنند ، و با یک خلبان مرد تلافی کردند که از تلاش‌های او برای یافتن مجرم پشتیبانی کردند . برخی در این جناح شروع به نامیدن حماسه " Pissgate " کرده‌اند .
بعد از اینکه تایمز شروع به پرسیدن سوالاتی در مورد قسمت Pineda کرد ، اداره نظامی کالیفرنیا که بر گارد نظارت دارد از اداره بازرسی نیروی هوایی ایالات‌متحده خواسته‌است تا تحقیقاتی انجام دهد .
براساس دو منبع نزدیک به این تحقیقات که خواست نامش فاش نشود ، زیرا آن‌ها مجاز به صحبت در مورد این موضوع نیستند . تنها در حدود ۲۰ درصد از افسران و اعضای فعال در این گارد زن هستند .
بازرس تحقیق general's سومین تحقیق در رابطه با موضوع Pineda و بخشی از یک تحقیق وسیع‌تر در مورد اینکه آیا whistle در جناح ۱۴۴th به دلیل زیر سوال بردن اقدامات یا رفتار مافوق خود در یک حوزه از موضوعات مورد انتقام قرار گرفتند . حداقل پنج نگهبان از جناح ۱۴۴th ، از جمله یک خلبان که در ماه اکتبر در حین یک ماموریت آموزشی در اوکراین کشته شد ، شکایت رسمی خود را ثبت کرد . این نگهبان به تازگی یک فرمانده ۱۴۴th را به دلیل دلایلی که گفته شده‌بود بی‌ربط به حادثه Pineda بوده‌است به حالت تعلیق درآورد .
سرگرد دن وودساید ، یک خلبان بازنشسته جنگنده ۱۴۴th که شاهدی در تحقیقات بازرس general's Pineda است و از نحوه رفتار او شکایت کرده‌است ، گفت : " اگر کسی در چکمه‌های خود urinated ، هر کاری که آن‌ها می‌توانستند انجام می‌دادند ، حتی اگر آن‌ها در تماس با FBI بودند ."
دو تن از افسران ارشد guard's در زمان حادثه Pineda در the موضع رهبری کلیدی داشتند : سرلشکر Clay Garrison که از آن زمان رئیس گارد هوایی شده‌است و سرهنگ شون ناوین رامگولام که اکنون یکی از پنج فرمانده این گروه است . هیچ یک از این دو به درخواست مصاحبه پاسخی ندادند .

منبع سایت

استراتژیلایحهپیامدبلاارشدپوششمیشلسرطانچرخهتجاربنتایج آزمون‌ دكتری «Ph.D» سال 96 - شرایط پذیرش و شهریهجزئیات دعوت به مصاحبه دکتری 97 سراسری
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 496 تاريخ : پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398 ساعت: 20:53

این موارد حل‌نشده شامل نفوذ کامل فرانسوا از ناوگان هفتم است ، که در آن دادستان‌ها می‌گویند که افسران در موقعیت‌های تصمیم‌گیری کلیدی به طور معمول با پیمان‌کار جشن می‌گیرند ، به ده سنت او سفر می‌کنند و با روسپی‌ها تفریح می‌کنند .
ویلیام Cowden ، وکیل دیگر ، به قاضی گفت که موکلش رشوه ، اقامت هتل یا روسپی را قبول نکرد و اطلاعات طبقه‌بندی‌شده را ارائه نکرد .
Cowden گفت : " این یک دادستان بی‌نظیر است . "
Stackhouse به این اختلاف در عواقب ناشی از افسران نیروی دریایی در دادگاه فدرال و افرادی اشاره کرد که توسط نیروی دریایی اداره می‌شوند .
وی گفت : " به نظر می‌رسد که ( Breslau ) وقتی به آنچه انجام می‌دادند نگاه می‌کنید و آنچه انجام داد , دلسرد کننده است .
Breslau ۲۰، ۰۰۰ دلار جریمه شد و دستور پرداخت ۶۵، ۰۰۰ دلار به نیروی دریایی را داد . او در ماه آوریل به زندان گزارش می‌دهد .
پس از آزادی وی از زندان ، Breslau به مدت دو سال تحت نظارت قرار خواهد گرفت و ۲۵۰ ساعت خدمت در جامعه انجام خواهد داد .
لایحه Passes House ، لایحه مراقبت از کودکان را در حین Appointments پزشکی حفظ می‌کند .
۸ فوریه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
مجلس نمایندگان در روز جمعه لایحه‌ای را تصویب کرد که به سربازان قدیمی برای مراقبت از کودکان در طی برخی از قرارهای پزشکی کمک می‌کرد و یک برنامه آزمایشی مراقبت از کودکان در چندین دانشکده پزشکی در حال انجام است .
دسترسی سربازان قدیمی به لایحه مراقبت از کودکان یک آزمایشی است که در سال ۲۰۱۱ در تاسیسات in و بوفالو ، نیویورک و تاکوما ، واشنگتن معرفی شد . این لایحه همچنین بودجه‌ای برای سربازان قدیمی فراهم می‌آورد تا هزینه مراقبت از کودکان در یک مرکز یا موسسات خصوصی را پرداخت کند ، یا با پرداخت مستقیم یا رفتن به ادارات دیگر .
بیل حامی ، نماینده مجلس ، جولیا Brownley ، D - کالیفرنیا ، روز جمعه گفت که این قانون " موانع را برای سربازان قدیمی برای دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی " با داشتن یک گزینه مراقبت از کودکان در هنگام حضور در یک انتصاب پزشکی VA قطع خواهد کرد .
او گفت : " فقدان مراقبت از کودکان مانع از دریافت خدمات مراقبت‌های بهداشتی می‌شود . وی در یک خبر رسمی گفت که تضمین دسترسی سربازان قدیمی به مراقبت از کودکان بویژه برای جمعیت رو به رشد زنان ، که به احتمال زیاد مراقبت از کودکان را دارند ، حائز اهمیت است ."
پس از تصویب قانون در سال ۲۰۱۰ که به the نیاز داشت تا یک برنامه آزمایشی اجرا کند تا خدمات مراقبت از کودکان برای بیماران تامین شود ، این بخش مراکز را در سه مکان تاسیس کرد . این برنامه در سال ۲۰۱۳ به پایان رسید اما چندین بار تمدید شد .
مرکز پزشکی سربازان قدیمی در دالاس نیز سایتی را تاسیس کرده و چهارمین مرکز درمانی VA برای ارائه خدمات درمانی است .
سناتور پتی ماری ، D - واشنگتن ، در تهیه پیش‌نویس قانون در سال ۲۰۱۰ که به این خلبان انجامید ، نقش داشت و او روز دوشنبه قانون را به عنوان بخشی از یک لایحه بزرگ‌تر از سربازان زن معرفی کرد که شامل معیارهای مراقبت از کودک می‌شود . او روز جمعه گفت که به دنبال مبارزه با این مساله در مجلس سنا است .
ماری در بیانیه‌ای گفت : " عدم مراقبت از کودکان می‌تواند مانع بزرگی برای سربازان جوان با کودکان خردسال باشد و با ارائه مراقبت از کودکان در تسهیلات VA به هیچ قیمتی به قهرمانان ملی ما کمک کند .
این لایحه که ۸۴۰ ۸۴۰ نفر بود از حمایت هر دو حزب برخوردار بود و از مجلس سنا در یک رای‌گیری ۴۰۰ تا ۹ رای کسب کرد .
نماینده فیل رو ، R - تنسی ، عضو رتبه‌بندی کمیته امور سربازان قدیمی مجلس ، گفت که او از این لایحه حمایت می‌کند … و من امیدوارم که این قانون تبدیل به قانون شود ."
با این حال ، او ابراز نگرانی کرد که لایحه doesn't شامل پیشنهادی برای پوشش هزینه آن خواهد بود .
او گفت : " این اقدام به سادگی مساله را کنار گذاشته و آن را برای the رها می‌کند تا معامله با آن غیرعاقلانه است و اگر با دقت گام بر نداشته باشیم ، عواقب بلندمدتی برای برنامه‌های دیگر VA خواهد داشت ."
براساس قانون پیشنهادی ، کهنه کاران خدمات بهداشت روانی و " خدمات مراقبت‌های بهداشتی فشرده دیگر " از جمله انتصاب‌های مجدد و درمان‌های مکرر را دریافت می‌کنند که واجد شرایط استفاده از این برنامه خواهند بود .

منبع سایت

مهارچارچوبمصیبتیانگپازهرمیشلسرطانچرخهتجاربردیابیشرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت کف پای صافاعلام نتایج تشریحی آزمون قضاوت ٬ نحوه اعتراض و مصاحبه
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 533 تاريخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 1:01

مایکل Mabry گفت : " واقعا ً مایه افتخار است که بتوانم در همان بخش به عنوان پسر خودم خدمت کنم .
مایکل Mabry در زادگاهش چاتانوگا ، tenn زندگی می‌کرد . به عنوان مربی هنرهای رزمی در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ ، حملات تروریستی به خاک آمریکا رخ داد .
پسرش به سختی یک سال سن داشت .
مایکل Mabry گفت : " من خانه‌ام را فروختم و کسب‌وکار خود را فروختم و به ارتش پیوستم . "
پس از اتمام آموزش ابتدایی در فورت جکسون ، S.C. اولین ایستگاه وظیفه او در فورت براگ بود ، جایی که he's بیشتر دوران زندگیش بود .
در سال ۲۰۰۶ میلادی، مایکل Mabry از هنگ دوم ، ۳۱۹th Field Artillery به عراق اعزام شد و در سال ۲۰۱۷ به عراق بازگشت و در سال ۲۰۱۷ به عراق اعزام گردید .
به عنوان بخشی از توپخانه صحرایی ، او در قطره‌های سنگین با خمپاره‌انداز شرکت می‌کرد و برای وارد کردن سلاح از جا می‌پرید .
او گفت : "برای ویلیام Mabry ، بزرگ شدن در اطراف ارتش " روش زندگی از ابتدا بوده‌است " .
بعد از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان Overhills در لیک بهاره سال گذشته ، ویلیام Mabry می‌دانست که می‌خواهد از هواپیما بیرون بپرد .
the younger از پدرش گفت : " بزرگ شدن ، he'd همیشه در خانه هستند و در مورد عملیات پرواز صحبت می‌کنند . "
(مایکل Mabry ) اولین پرش او را به یاد می‌آورد .
مایکل Mabry گفت : " شما تازه از اینجا خارج می‌شوید و training را که یاد گرفته‌اید انجام می‌دهید و بعد از آن چیز بعدی که می‌دانید ۸۰۰ فوت از زمین زیر چتر حمایتی که زمین به شما می‌رسد را انجام می‌دهید ، هیچ چیز مثل این نیست که یک چترباز باشد و با ۱۰۰ نفر دور شما پرواز کند ."
ویلیام Mabry در تاریخ ۲۳ ژوییه در فورت جکسون به عنوان سرباز چرخه انتخاب شد و در ۴ اکتبر در فورت جکسون فارغ‌التحصیل شد . او از آموزش فردی پیشرفته در فورت Sill ، Okla فارغ‌التحصیل شد . که به عنوان یک افتخار ممتاز فارغ‌التحصیل شده بود.
وی در روز ۳ دسامبر صدای بلند پرواز هواپیمای نظامی را به یاد می‌آورد .
" شما عصبی هستید و اضطراب شما پمپ می‌کند . آدرنالین در حال حرکت است . شماره یک در در بود . " ویلیام Mabry " گفت : " ما در آنجا ایستاده بودیم و آن‌ها در را باز کرده بودند و چشم‌هایم همه جا را باز کرده بودند و بعد ، آن‌ها به پایم ضربه زدند و من رفتم .
او مدت کوتاهی پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان در ماه دسامبر به فورت براگ رسید .
ویلیام Mabry که می‌دانست که می‌خواهد یک چترباز باشد ، می‌دانست که او به عنوان پدر خود به یک ایستگاه عوارضی اختصاص خواهد یافت .
ویلیام Mabry گفت : " من هر بار در مدتی او را می‌بینم ، اما ما فقط آن را حرفه‌ای نگه می‌داریم . "
این دو توانستند یک لحظه حرفه‌ای و شخصی را در تاریخ ۷ ژانویه به اشتراک بگذارند ، زمانی که ویلیام Mabry ششمین پرش خود را انجام داد و اولین بخش هوابرد خود را با شرکت ۸۲ Airboe قرار داد .
پدرش بازرسی پرسنل jumpmaster را انجام داد تا مطمئن شود که او به درستی به مهار parachute مجهز شده‌است و تمام تجهیزاتشان درست است .
هر دوی آن‌ها سوار بر یک هواپیمای C - ۱۷ Globemaster ۳ شدند و هر دو وارد منطقه رها شده سیسیل شدند . برای مایکل Mabry ، که درست بعد از پسرش از هواپیما خارج شد ، جهش ۱۱۶th او بود .
" این the تجربه کار در ارتش من بود تا بتوانم آن را با پسرم به اشتراک بگذارم . مایکل Mabry گفت : " من هرگز آن را فراموش نمی‌کنم . "
ویلیام Mabry نیز افکار مشابهی داشت .
ویلیام Mabry می‌گوید : " او درست پشت سر من می‌آید ، توضیح می‌دهد ( چیزها و ) که مرا تماشا می‌کنند که از هواپیما خارج می‌شوند ، تجربه بسیار فروتنی است . "
مایکل Mabry بلافاصله یک پیام متنی به همسرش ، میشل ، فرستاد و بعد از پرش به او اطلاع داد که هر دوی آن‌ها روی زمین فرود آمده‌اند .
" من به دو مرد مورد علاقه من در زندگی افتخار می‌کنم . Michelle Mabry در مورد داشتن همسر و پسرش در ارتش در همان زمان گفت : " من هیچ وقت خواب ندیده‌ام که ۱۶ سال پیش پسرم در سن ۸۲ سالگی به همراه پدرش خدمت می‌کرد . "

منبع سایت

ورودیاطلاعاتیموبایلائتلافجابزسرطانچرخهتجاربردیابیدسامبرشرایط تحصیل در رشته داروسازی ٬ پزشکی و دندان پزشکی هندوستانجزئیات بورس خارج دکتری اعلام شد
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 498 تاريخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 0:07

در مورد Kent's ، ماده DOD به خاطر سرطان تیروئید قبلی در سال ۲۰۱۶ ، او را از برنامه خارج کرد . خانواده‌اش حذف شدند و سرطان در همان سال درمان شد و پس از آن چندین اسکن نشان داد که نشان می‌داد او از بیماری پاک شده‌است .
هفته گذشته ، قانونگذاران ایالت نیویورک و مریلند از مقامات ارشد پنتاگون خواستند که توضیح دهند که چگونه وزارت دفاع و قوانین پزشکی نیروی دریایی و روند اسقاط را که منجر به استقرار Kent's می‌شود را توضیح دهند .
کنت ، همراه با ۱۸ تن دیگر از جمله یک servicemember آمریکایی دیگر ، یک غیرنظامی آژانس اطلاعات دفاع و یک پیمان‌کار وزارت دفاع ، در روز ۱۶ ژانویه در سوریه کشته شدند . کنت اولین زن آمریکایی بود که در سوریه کشته شد ، زیرا کمپین coalition's به رهبری آمریکا علیه دولت اسلامی در اواخر سال ۲۰۱۴ آغاز شد .
The ، N.Y. ، بومی در دسامبر ۲۰۰۳ اندکی پس از دبیرستان با هدف حملات ۱۱ سپتامبر و خانواده خدمات گرا وارد ارتش شد . او به هفت زبان از جمله چهار گویش عربی صحبت کرد .
سال گذشته کنت برای شرکت در برنامه روانشناسی Navy's در دانشگاه خدمات Uniformed در Sciences در in ، قرار گرفت . شوهر او گفته‌است که کنت می‌خواهد در برنامه روانشناسی شرکت کند تا بتواند به servicemembers که از اختلال استرس پس از حادثه رنج می‌برند ، کمک کند . با این کار ، او همچنین می‌توانست به فرزندان خود نزدیک‌تر باشد ، زیرا احتمال کمتری وجود دارد که او به مناطق جنگی اعزام شود .
کنت از ترخیص اولیه نیروی دریایی برای شرکت در این برنامه در اوایل فوریه ۲۰۱۸ برخوردار شد، اما آن‌ها تا پایان ماه برنامه‌های خود را معکوس کردند و در اواخر ماه نوامبر به سوریه اعزام شدند .
کنت قسمتی از جامعه اطلاعاتی small بود . او از فورت مید ، Md ، ساخته شده‌بود . افسران نظامی گفته‌اند ، و بخشی از جنگ Navy's Cryptologic ۶۶ ساله ، یک واحد در گروه جنگ Cryptologic ۶ که بر هوش سطح ملی ، استراتژیک و تاکتیکی متمرکز است .
شوهرش گفت که او به عنوان بخشی از تلاش‌های بزرگ‌تر برای ردیابی بقایای شام و شام و شام ، کشته شد .
کنت از ماه آوریل به آمریکا باز می‌گشت و امیدوار بود که در ماه ژوئن به عنوان بخشی از برنامه عملیاتی خود در ماه اوت به مدرسه توسعه افسر مراجعه کند .
GAO می‌گوید که افزایش نرخ ارتقا نیروی هوایی Drone نیروی هوایی
تفنگداران و پیمانکاران آمریکایی از هواپیماهای بدون سرنشین در حین تظاهرات نهایی در مرکز نیروهای دریایی on ، Va ، پرواز می‌کنند . ، ۱۴ مارس ۲۰۱۸ . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده / ژاکلین A ) کلیفورد )
۹ فوریه ۲۰۱۹
ستاره‌ها و نوارها توسط جان Vandiver
stuttgart ، آلمان - - یک ناظر دولتی در یک گزارش جدید گفت که خلبانان جنگنده نیروی هوایی به سرعت بالاتری نسبت به همتایان خود که هواپیماهای بدون سرنشین را کنترل می‌کنند ارتقا پیدا می‌کنند ، اما این فاصله زمانی نزدیک می‌شود که تقاضا برای هواپیمای آزمایشی از راه دور افزایش یابد .
به گفته دفتر پاسخگویی دولت در روز پنج شنبه ، پنج سال پیش نیروی هوایی برای استخدام و حفظ خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین تلاش می‌کرد ، اما اکنون اصلاحات متعددی به این معنی است که در اغلب موارد افسران رده‌های مختلف در حال پیشرفت در نرخ‌های مشابه خلبانان ، بمب گذاران و هواپیما هستند .
براساس داده‌های GAO's ، در گذشته ، تبلیغات برای خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین عقب‌افتاده بود . اما این در حال حاضر در حال تغییر است .
the گفت : " نیروی هوایی به گسترش استفاده از هواپیمای آزمایشی کنترل از راه دور ) در ماموریت‌های مختلف جمع‌آوری اطلاعات ، نظارت و شناسایی و عملیات نظامی ادامه می‌دهد .

منبع سایت

سایتمیادیناسکانمدرسفوتچرخهتجاربردیابیدسامبرگاوکارنامه آزمون دکتری تخصصی سال 96 - دانشگاه سراسری و آزاد اسلامیاستخدام دیوان محاسبات کشور در سال ۹۷
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 508 تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 ساعت: 1:18

shanahan در اظهارات خود خطاب به گزارشگران در حین پرواز خود به کابل گفت که با وجود این که حضور دولت اسلامی در سوریه " نابود شده‌است " ، نیروهای امنیتی محلی سوریه برای تضمین ثبات مورد نیاز هستند . او گفت که هنوز وجود جهانی دارد .
او گفت : " اگر چیزی کاملا ً ریشه‌کن شده باشد ، خطر بازگشت آن وجود دارد .
ترامپ یک رویکرد دوگانه در قبال افغانستان اتخاذ کرده‌است و می‌گوید که غریزه‌اش مبنی بر ورود به اداره در سال ۲۰۱۷ کناره‌گیری کرد . با این وجود او در عوض اضافه کردن ۳۵۰۰ سرباز در سال ۲۰۱۷ - ۲۰۱۸ برای تقویت تلاش آمریکا برای آموزش و مشاوره به نیروهای افغان ، انتخاب کرد . پس از استعفای mattis در ماه دسامبر ترامپ اصرار داشت که او از نحوه برخورد mattis با افغانستان ناراضی بوده‌است . از آن زمان ، دولت گفته‌است که به یک " چارچوب آزمایشی " برای مذاکرات صلح کامل با طالبان دست یافته‌است .
ترامپ در سخنرانی هفته گذشته خود در کنگره گفت : " ما نمی‌دانیم که آیا به توافقی دست خواهیم یافت یا خیر " ، اما ما می‌دانیم که پس از دو دهه جنگ ، این ساعت به حداقل تلاش برای صلح می‌رسد ."
مانند پدر ، مانند پسر : ۸۲ سرباز با هم به براگ حمله می‌کنند
یک Jumpmaster از تیم مبارزه تیپ سوم ، ۸۲ هوابرد a بازرسی پرسنل Jumpmaster را در ۱ فوریه ۲۰۱۹ در پایگاه سبز فورت براگ اجرا می‌کند . چتربازان یک رشته رزمی تجهیزات رزمی را اجرا کردند که عملیات پرواز را بر روی منطقه انداختند فورت براگ انجام دادند تا مهارت آن‌ها را حفظ کرده و نقش خود را در طول ماموریت‌های بعدی تمرین کنند . ( گروهبان تیلور Hoganson / گروه مبارزاتی تیپ سوم ، ۸۲ nd )
۱۰ فوریه ۲۰۱۹
The Fayetteville ، N.C. | توسط ریچل رایلی
گروهبان مایکل Mabry از زمان پیوستن به ارتش در سال ۲۰۰۵ بیش از صد بار از هواپیماهای نظامی بیرون پرید .
با این وجود ، جهش در ژانویه همان چیزی است که ۴۵ ساله به عنوان برجسته‌سازی کار نظامی خود توصیف می‌کند . That's ، پسر ۱۸ ساله خود ، ویلیام Mabry ، در پرش ششم خود و اولین بار در بخش ۸۲ هوابرد شرکت کرد .
مایکل Mabry گفت : " واقعا ً مایه افتخار است که بتوانم در همان بخش به عنوان پسر خودم خدمت کنم .
مایکل Mabry در زادگاهش چاتانوگا ، tenn زندگی می‌کرد . به عنوان مربی هنرهای رزمی در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ ، حملات تروریستی به خاک آمریکا رخ داد .
پسرش به سختی یک سال سن داشت .
مایکل Mabry گفت : " من خانه‌ام را فروختم و کسب‌وکار خود را فروختم و به ارتش پیوستم . "
پس از اتمام آموزش ابتدایی در فورت جکسون ، S.C. اولین ایستگاه وظیفه او در فورت براگ بود ، جایی که he's بیشتر دوران زندگیش بود .
در سال ۲۰۰۶ میلادی، مایکل Mabry از هنگ دوم ، ۳۱۹th Field Artillery به عراق اعزام شد و در سال ۲۰۱۷ به عراق بازگشت و در سال ۲۰۱۷ به عراق اعزام گردید .
به عنوان بخشی از توپخانه صحرایی ، او در قطره‌های سنگین با خمپاره‌انداز شرکت می‌کرد و برای وارد کردن سلاح از جا می‌پرید .
او گفت : "برای ویلیام Mabry ، بزرگ شدن در اطراف ارتش " روش زندگی از ابتدا بوده‌است " .
بعد از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان High در لیک بهاره سال گذشته ، ویلیام Mabry می‌دانست که می‌خواهد از هواپیما بیرون بپرد .
the younger از پدرش گفت : " بزرگ شدن ، he'd همیشه در خانه هستند و در مورد عملیات پرواز صحبت می‌کنند . "
(مایکل Mabry ) اولین پرش او را به یاد می‌آورد .
مایکل Mabry گفت : " شما تازه از اینجا خارج می‌شوید و the را که یاد گرفته‌اید انجام می‌دهید و بعد از آن چیز بعدی که می‌دانید ۸۰۰ فوت از زمین زیر چتر حمایتی که زمین به شما می‌رسد را انجام می‌دهید ، هیچ چیز مثل این نیست که یک چترباز باشد و با ۱۰۰ نفر دور شما پرواز کند ."
ویلیام Mabry در تاریخ ۲۳ ژوییه در فورت جکسون به عنوان سرباز چرخه انتخاب شد و در ۴ اکتبر در فورت جکسون فارغ‌التحصیل شد . او از آموزش فردی پیشرفته در فورت Sill ، Okla فارغ‌التحصیل شد . که به عنوان یک افتخار ممتاز فارغ‌التحصیل شده بود.

منبع سایت

شبه جزیرهناممکنرابخانهمحشرتجاربردیابیدسامبرگاوباورزمان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اعلام شدثبت نام آزمون اعزام به مدارس خارج از کشور - مشاوره تلفنی
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 536 تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 ساعت: 0:55

کیم در سراسر جهان درباره تجربه‌اش ، از جمله در کنفرانس جهانی سازمان ملل متحد در سال ۱۹۹۳ و در یک هیات شورای حقوق بشر سازمان ملل در سال ۲۰۱۶ سفر کرد .
کیم هرگز ازدواج‌نکرده یا صاحب فرزند شده بود.
کیم Hyeon ۳۷ ساله که می‌گوید برای شرکت در مراسم تدفین Kim's دیر کرده‌است ، گفت : " ما از نسلی هستیم که جنگ را تجربه می‌کند و ما سپاسگزاریم که کیم به ما آموخته‌است که چگونه حقوق بشر در زمان جنگ آسیب‌پذیر شده‌است ."
یک تحقیق دولت ژاپن در سال ۱۹۹۳ - ۱۹۹۳ به این نتیجه رسید که بسیاری از زنان در برابر اراده خود استخدام شده‌اند و منجر به یک عذرخواهی برجسته ژاپنی شده‌اند ، اگرچه تحقیقات هیچ مدرک کتبی در اسناد رسمی پیدا نکرده است.
بسیاری از مردم کره‌جنوبی می‌گویند که عذرخواهی ژاپنی از didn't به حد کافی دور است . There's همچنین احساسی را ابراز کرد که بیانیه‌های گذشته توسط رهبران محافظه‌کار ژاپنی تضعیف شده‌اند که استدلال کرده‌اند که زنان با زور وارد فاحشه‌خانه‌ها شده‌اند.
ژاپن اصرار دارد که در یک معاهده ۱۹۶۵ که روابط دیپلماتیک بین دو کشور برقرار شد و با بیش از ۸۰۰ میلیون دلار کمک اقتصادی و وام از توکیو به سئول ، که در آن زمان تحت دیکتاتوری نظامی بود ، حل و فصل شد . در سال‌های اخیر ، دادگاه‌های کره‌جنوبی که اکنون کاملا ً مستقل هستند ، حکم کرده‌اند که این معاهده نمی‌تواند حقوق اساسی افرادی را که به دنبال غرامت از ژاپن هستند را مسدود کند .
مرگ Kim's به عنوان روابط میان کره‌جنوبی و ژاپن به پایین‌ترین نقطه خود در طول سال‌ها در میان مشاجرات بر سر تاریخ دوران جنگ فرورفته است ، که همچنین شامل امتناع Japan's برای جبران این کارگران در طول حکومت مستعمراتی در شبه‌جزیره کره از سال ۱۹۱۰ تا ۱۹۴۵ است .
دولت Moon's در ماه نوامبر طرح‌هایی را برای منحل کردن یک بنیاد سرمایه‌گذاری برای قربانیان برده‌داری جنسی کره‌جنوبی اعلام کرد ، که اگر به طور موثر توافقنامه سال ۲۰۱۵ را بین دو کشور برای حل بن‌بست چند دهه‌ای بین دو کشور به قتل برساند .
بسیاری در کره‌جنوبی بر این باورند که Seoul's دولت محافظه‌کار قبلی بیش از حد در معامله‌ای که توکیو با ۱ میلیارد ین ( ۹ میلیون دلار ) موافقت کرد ، مستقر شد . There's همچنین انتقاد کرد که ژاپن هنوز مسئولیت قانونی for در طول اشغال کره خود را بر عهده دارد .
ژاپن گفته‌است که این مبلغ را به عنوان غرامت رسمی در نظر گرفته و موضع خود را تکرار کرده‌است مبنی بر اینکه تمامی مسائل مربوط به غرامت جنگ در معاهده سال ۱۹۶۵ به پایان رسیده‌است .
برنامه‌های Gabbard پس از آغاز مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری راکی
برنامه‌های Gabbard پس از آغاز کمپین انتخاباتی سنگی و سنگی تظاهرات کردند
این عکس در روز ۶ نوامبر سال ۲۰۱۸ ، نماینده سنای ایالات‌متحده "Tulsi Gabbard "، یک دموکرات از هاوایی ، و طرفداران خوش‌آمد گویی در هونولولو را نشان می‌دهد . Tulsi Gabbard ، نماینده رئیس‌جمهور ایالات‌متحده ، قصد دارد در پایان این تعطیلات آخر هفته خود را با تظاهرات در ایالت زادگاه خود در هاوایی آغاز کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / مارکو گارسیا ، بایگانی ) - - آسوشیتد پرس
۲ فوریه ۲۰۱۹
مصاحبه مطبوعاتی اسوشیتد پرس با آدری Mcavoy
HONOLULU Gabbard ، نماینده ایالات‌متحده ، انتظار دارد که کمپین ریاست‌جمهوری خود را با تظاهرات در ایالت زادگاه خود در هاوایی پایان دهد .
اولین گردهمایی حزب دموکرات در روز شنبه پس از اینکه او رسما ً تلاش خود را با یک ویدیو و اعلامیه در ماه گذشته در سی ان ان آغاز کرد ، مطرح شد .
مبارزات نوپای او به سرعت به دردسر افتاد ، چرا که منتقدان به تلاش‌های او برای جلوگیری از قانونی کردن ازدواج همجنس‌گرایان در هاوایی و ملاقاتی که با رئیس‌جمهور سوریه ، بشار اسد داشت ، حمله کردند . او ویدیویی را منتشر کرد که از طرفداری از حقوق همجنس گرا عذرخواهی می‌کرد .
کای Kahele ، سناتور ایالت متحده ، سپس اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰ برای کرسی Gabbard's کنگره رقابت خواهد کرد . Gabbard hasn't گفت که آیا او قصد دارد برای انتخابات مجدد به عنوان یک عضو کنگره رقابت کند در حالیکه به طور همزمان به دنبال ریاست‌جمهوری است.

منبع سایت

باوریهواییجنگ جویانمارکعراقیردیابیدسامبرگاوباورفراگیرکارشناسی ارشد فراگیر پیام نور – رشته مدیریت فناوری اطلاعات بدون کنکوربیمه‌ پردازی اختیاری افراد دارای کارت پایان خدمت
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 524 تاريخ : دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:54

جو کنت گفت که او به عنوان بخشی از تلاش‌های بیشتر برای ردیابی بقایای داعش کشته شده‌است .
شانون کنت قرار بود تا آوریل بازگردد و امیدوار بود که در ماه ژوئن به مدرسه توسعه افسری برود و تحقیقات آکادمیک را به عنوان بخشی از برنامه راه‌اندازی وی در ماه اوت به تعویق بیندازد .
سال گذشته , نیروی دریایی ایالت کنت را از ادامه تحصیل دکترای خود رد صلاحیت کرد , زیرا او مبتلا به سرطان تیرویید بود . خانواده‌اش گفتند که غده تیروئید برداشته شد و سرطان آن سال درمان شد و پس از آن چندین اسکن نشان داد که او از بیماری خود آگاه است .
" اگر ما به اندازه کافی برای استقرار در جهان سالم باشیم , چرا ما آنقدر سالم نیستیم که به دنبال برنامه‌های افسری باشیم ? " شانون کنت در نامه‌ای به رئیس کمیته خدمات مسلح مجلس سنا , جان مک کین جمهوریخواه که در اواخر ماه اوت کشته شد , نامه‌ای نوشت . "
هفته گذشته , خانواده کنت به ویلیام موران , معاون عملیات نیروی دریایی , نوشت تا درخواست کمک وی در تغییر قانونی که ادعا می‌کنند برخی از پرسنل ثبت‌نام‌شده از افسران شدن را مسدود کرده‌است , شود .
خانواده موران در پایگاه نیروی هوایی دوور با موران دیدار کردند . و هنگامی که بقایای جسد شانون از خارج از کشور به خارج از کشور بازگشتند . قرار است کنت در هفته‌های آتی در آرامگاه ملی آرلینگتون در ویرجینیا به خاک سپرده شود .
دفتر دادستانی از اظهار نظر روز دوشنبه در این نامه خودداری کرد , اما گفت که آن‌ها مستقیما ً به قانون گذاران پاسخ خواهند داد . دفتر اسپنسر فورا ً اظهار نظر نکرد . با این حال , مقامات نیروی دریایی گفته‌اند که مقررات اکنون تحت بررسی است .
جان ریچاردسون , رئیس عملیات نیروی دریایی , روز جمعه در پنتاگون به خبرنگاران گفت : " اولین چیزی که باید مطمئن شویم که ما به خاطر فداکاری عظیم و تعهدش به سوگند او برای حمایت و دفاع از قانون اساسی به کنت افتخار می‌کنیم . " " ما می‌خواهیم نگران باشیم که ما در درجه اول قرار داریم و با خانواده‌اش ارتباط برقرار می‌کنیم . و بنابراین من فقط می‌خواهم آن را کنار بگذارم . "
ارتش برای انتشار ویدیوی موسیقی با هدف جذب ژنرال
استخدام کنندگانی که توسط ارتش استخدام شده‌اند همراه با سربازانی از فرماندهی مرکزی سیگنال ( تئاتر ) در ایجاد تصویری که توسط فرمانده نیروی نیروگیری ارتش آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد , شرکت می‌کنند . ( عکس از خبرگزاری فرانسه )
ادامه جدول
نوشته متیو کاکس
ارتش آمریکا یک ویدیو موسیقی جدید دارد که در آن دو برنامه استخدام کنندگان تمام‌وقت در مورد انواع مشاغل ارتش که به جوانان در نسل z باز هستند , ضربه می‌زنند .
این ویدئو که قرار است در روز جمعه , جمعه در صفحات وب سایت‌های ارتباط جمعی ارتش پخش شود , در حالی که از سربازهای قدیمی که برای یک عملیات هوایی آماده شده‌بودند , یک آهنگ هیپ هاپ را اجرا کردند و سایر سربازان با زره , کلاه‌خود و مسلسل‌های دستی m4 , یک آهنگ هیپ هاپ را اجرا کردند .
صحنه‌های دیگر این دو سرباز را نشان می‌دهد که در حین عبور از پلیس نظامی با سگ‌های خدماتی و اتومبیل‌های گشت با چراغ‌های چشمک‌زن , ضربه می‌زنند .
هرچه داشتم می‌دادم
این ویدئو که در ابتدا توسط ساتون و لاک تولید شده , آخرین تلاش در استراتژی استخدام جدید ارتش است و پس از اینکه این سرویس هدف نیروگیری خود را از دست نداد , به سرعت آغاز شد .
ارتش از ماه اکتبر چهار آگهی بازرگانی را تحت یک کمپین جدید به نام " جنگ جویان تحت تعقیب " راه‌اندازی کرده‌است . "
استفان تونسند , فرمانده آموزش و فرماندهی ارتش , روز پنج شنبه در یکی از تصاویر ویدئویی که در پنتاگون پخش شد , به گروهی از خبرنگاران گفت : " ما حتی در اوایل سال گذشته تبلیغات خود را پخش نمی‌کردیم . " " و زمانی که ما این کار را کردیم , آن‌ها سه‌ساله بودند . ما در عرض سه سال یک تجارت جدید ارتش انجام نداده بودیم . "
او گفت که این تبلیغات ملی " عالی " بودند , اما آن‌ها فقط یک شروع بودند .

منبع سایت

اعضاپدرمحکومیتغذاییسوختدسامبرگاوباورفراگیرکلیدساختار سوالات زبان انگلیسی در کنکور سال ۹۷ – بخش دومبا تکمیل ظرفیت دانشگاه ها خداحافظی کنید
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 546 تاريخ : دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 ساعت: 3:49